Doprava a platba
Vážení zákazníci,
níže naleznete současné možnosti dopravy a platby Vámi objednaného zboží.
V případě objednání rozměrnějšího a/nebo těžšího zboží jako jsou krmelce, manipulační ohrady či fixační klece často dochází k problémům s dopravou a to zejména kvůli její ceně. Proto v takových případech u nás lze využít našeho vlastního ALM dovozu. V každém případě se však pro Vás vždy snažíme najít ten nejlevnější a nejrychlejší způsob dopravy, který Vám bude nejvíce vyhovovat.
ZPŮSOB A CENA DOPRAVY
1. Doprava spediční firmou DPD Private / PPL Private - na adresu
- Tímto způsobem lze přepravovat zásilky běžných rozměrů, váha jednoho balíku nesmí přesáhnout 30 kg vč. obalového materiálu. Dle charakteru objednaného zboží může objednávka vyžadovat zaslání ve více balících.
-
Po předání Vaší zásilky spediční firmě Vám bude balík doručován na Vámi uvedenou dodací adresu v objednávce. O termínu a času doručení Vás bude dopravce informovat.
-
Zboží můžete zaplatit na dobírku nebo převodem (v případě platby předem vyčkejte prosím na zaslání faktury do e-mailu).
-
Reklamace mechanického poškození z přepravy: Vážení zákazníci, při převzetí zásilky si prosím zkontrolujte její obal a převezměte pokud není nijak poškozená. V opačném případě je nutné sepsat škodní protokol. Mechanické porušení výrobku v neporušeném obalu je nutno nahlásit nejpozději do 3 dnů od převzetí zásilky. Na pozdější reklamace tohoto charakteru, nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce. Děkujeme za pochopení.
2. Doprava spediční firmou DPD Pickup / PPL Parcelshop - na výdejní místo či do boxu
- Tímto způsobem lze přepravovat zásilky menších rozměrů, váha jednoho balíku nesmí přesáhnout 10 kg vč. obalového materiálu. Objednávku není možné zaslat ve více balících.
- Po zabalení a předání Vaší zásilky spediční firmě Vám bude balík doručován do Vámi určeného výdejního místa či do vybraného výdejního boxu. O termínu a času doručení Vás bude dopravce informovat.
-
Zboží můžete zaplatit na dobírku nebo převodem (v případě platby předem vyčkejte prosím na zaslání faktury do e-mailu).
-
Upozorňujeme, že pokud objednané zboží přesáhne povolené rozměry pro uložení do výdejního boxu, či nastane jiný problém při přepravě, můžete být dopravcem kontaktováni o uložení zásilky do nejbližšího kamenného výdejního místa. Ve výdejních boxech lze uhradit dobírku pouze kartou, v kamenných výdejních místech lze uhradit dobírku i v hotovosti. Pokud se Vám tato možnost dopravy v košíku nezobrazila, Váš košík nejspíše obsahuje zboží vyžadující speciální dopravu, nebo zboží, které jsme neurčili jako vhodné pro tento typ přepravy.
-
Reklamace mechanického poškození z přepravy: Vážení zákazníci, při převzetí zásilky si prosím zkontrolujte její obal a převezměte pokud není nijak poškozená. V opačném případě je nutné sepsat škodní protokol. Mechanické porušení výrobku v neporušeném obalu je nutno nahlásit nejpozději do 3 dnů od převzetí zásilky. Na pozdější reklamace tohoto charakteru, nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce. Děkujeme za pochopení.
3. Doprava ALM / TOPTRANS
-
Při objednání nadrozměrných a/nebo těžkých produktů, jako jsou krmelce, fixační klece, manipulační ohrady apod. nabízíme ALM rozvoz naší vlastní valníkovou dodávkou nebo zaslání přepravní společností Toptrans.
-
Po objednání zboží popsaného výše Vás budeme po přijetí Vaší objednávky kontaktovat a dohodneme s Vámi způsob dopravy a případný termín dodání.
3. Cena dopravy
-
U běžných, menších zásilek je cena dopravy stanovena dle hodnoty Vaší objednávky a celkové hmotnosti. V případě objednání zboží, které má při expedici jednu stranu delší než 120 cm, mohou být účtovány příplatky za nadrozměrný balík.
-
Při objednání těžších a/nebo rozměrnějších zásilek, které vyžadují speciální dopravu, Vás budeme v co nejkratším možném čase kontaktovat a dohodneme způsob, cenu a termín dodání (např. při vlastním ALM rozvozu nebo pomocí přepravní společnosti Toptrans).
-
Cena standartních zásilek Private do 30 kg u přepravy společností DPD / PPL:
Hodnota objednávky vč. DPH
|
Cena dopravy vč. DPH
|
Dobírka vč. DPH
|
---|---|---|
do 2 499,- Kč
|
110,- Kč
|
0,- Kč
|
nad 2500,- Kč
|
zdarma (dle podmínek)
|
0,- Kč
|
- Cena zásilek DPD Pickup / PPL Parcelshop do 10 kg:
Hodnota objednávky vč. DPH | Cena dopravy vč. DPH | Dobírka vč. DPH |
---|---|---|
do 2499,- Kč | 89,- Kč | 0,- Kč |
nad 2500,- Kč | zdarma (dle podmínek) | 0,- Kč |
Uvedená cena za dopravu je za jeden balík. Doprava za některé zboží vyžadující např. zvláštní balení (krmiva v pytlích apod), může být účtována v jiné výši, příp. za každé jednotlivé balení. O této skutečnosti budete informováni v košíku, případně našimi pracovníky během zpracování Vaší objednávky. Podmínky pro poskytnutí dopravy zdarma naleznete níže.
AKCE pro měsíce říjen / listopad 2024:
- připravili jsme pro Vás akci v podobě sníženého poštovného u zásilek přepravovaných společností PPL. Platí od 04.10. do 30.11.2024.
- PPL Private - běžný balík do 30 kg: cena 65,- Kč vč. DPH
- PPL Parcelshop - balík do 10 kg na výdejní místo: 45,- Kč vč. DPH
ZPŮSOB ÚHRADY ZBOŽÍ
1. Platba dobírkou
-
po objednání zboží Vám objednávku potvrdíme a v co nejkratším čase předáme přepravci
-
za zboží zaplatíte při převzetí zásilky dle zvolené dopravy pracovníkovi přepravní společnosti, obsluze výdejního místa, kartou při vyzvednutí ve výdejním boxu, případně našemu řidiči při dodání ALM dovozem (velikosti zásilky - standartní zasíláme balíkovou přepravou DPD, těžší a rozměrnější kusy prostřednictvím přepravní společnosti Toptrans, případně je možno využít náš vlastní dovoz ALM)
-
částka, kterou zaplatíte při převzetí zásilky se shoduje s částkou na faktuře
2. Online platba
- online platby jsou pro nás zajišťovány poskytovatelem platební brány působící pod dohledem ČNB: společnost Comgate, a.s., Gočárova třída 1754/48b, Hradec Králové, e-mail: platby-podpora@comgate.cz, tel.: +420 228 224 267, https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana
- platby probíhají přes platební bránu s plným zabezpečením včetně šifrování veškerých informací
- v případě, kdy bude ze strany prodejce či zákazníka objednávka upravena či zrušena a dojde k vrácení peněžních prostředků, budou peníze zákazníkovi vráceny stejnou platební metodou, kterou použil při platbě za zboží, a to nejpozději do 7 pracovních dnů od potvrzení vrácení peněz ze strany prodávajícího
Platba kartou:
- okamžitá platba pomocí Vaší platební karty
- při platbě zadáte do rozhraní platební brány Vaše číslo karty, datum platnosti a CVC kód
- jelikož se vše děje pod zabezpečením 3D Secure, budete poté nejspíše vyzváni Vaší bankou k autorizaci platby - pomocí potvrzení v aplikaci internetového bankovnictví, případně zaslaným SMS kódem
- pro úspěšné provedení platby je nutné mít povolené platby na internetu
Okamžitá platba bankovním převodem
- tento typ platby probíhá pomocí platební brány a Vašeho internetového bankovnictví
- po zvolení tohoto způsobu platby, budete přesměrováni do Vašeho internetového bankovnictví
- zde naleznete předvyplněný platební příkaz, který potvrdíte běžným způsobem
- poté budete přesměrováni zpět do obchodu
- platba je potvrzena okamžitě
3. Platba předem na účet
-
po objednání zboží je Vám Vaše objednávka potvrzena
-
vyčkejte na zaslání faktury e-mailem
-
jako VS prosím zadejte číslo faktury
-
po připsání částky na náš účet Vám bude zboží zasláno na uvedenou dodací adresu
4. Faktura se splatností
-
tento způsob úhrady je určen pouze pro naše smluvní zákazníky
PODMÍNKY PRO ZÍSKÁNÍ DOPRAVY ZDARMA
Dopravu zdarma poskytujeme pouze u zásilek s dopravou po České republice.
Nárok na dopravu zdarma můžete využít u objednávek s celkovou hodnotou nad 2.500,- Kč včetně DPH. Platí pouze pro objednávky uskutečněné přes náš e-shop www.almcentrum.cz.
U objednávek telefonických či e-mailových bude doprava vždy vyčíslena dle aktuálního ceníku.
Doprava zdarma se nevztahuje:
-
Na objednávky, které zahrnují zboží označené příznakem "speciální doprava". U takového druhu zboží nelze využít klasické dopravy (jedná se o zboží nadrozměrné či těžké), a proto bude vždy cena a způsob dopravy řešena individuálně bez ohledu na výši objednávky.
-
U objednávek, které z důvodu zvláštní povahy zboží vyžadují přepravu ve více balících, bude doprava účtována dle aktuálního ceníku bez ohledu na výši objednávky. Jedná se například o zaslání zboží křehkého s jiným druhem zboží, které by se vlivem dopravy mohlo poškodit.
-
Doprava zdarma se také nevztahuje na krmiva (o hmotnosti 15 kg a více), solné lizy (o hmotnosti 10 kg a více) a jiné atypické zboží, u kterého je předpoklad, že jej nebude možné zaslat běžnou dopravou v jednom balíku.