Monitorovací autonomní jednotka AKO Smart Satellite
Monitorovací autonomní jednotka AKO Smart Satellite
Kód produktu: 30428
Skladem
Popis produktu
- autonomní kontrola ohrady AKO Smart Satellite umožňuje kontrolu ohrady v místě napojení přes Váš mobilní telefon
- s jeho pomocí můžete kdykoli kontrolovat stav ohrady i na vzdálených místech
- na jednu ohradu lze napojit více jednotek
- navíc se jedná o samostatnou jednotku - nezáleží na typu ani výrobci zdroje impulzů, který máte k ohradě připojený
- jednoduše si stáhnete aplikaci Kerbl-Welt, spárujete s ní jednotku a připojíte ji na ohradu
- jednotka má přímé cloudové napojení satelitu NB loT a není nutná dostupnost WiFi sítě
- GPS funkce v jednotce není potřeba - může ji sledovat pouze první uživatel, který si jednotku zaregistroval na svém účtu a dokud tuto registraci sám nezruší, je pro jiného uživatele jednotka nepoužitelná
- navíc si přímo na jednotce nastavíte upozornění při poklesu napětí - a to na hranici 3 kV, 5kV nebo 7kV
- aplikace bezplatná a je použitelná na systémech OS Android nebo iOS
Použití:
- do svého mobilního telefonu si stáhněte aplikaci "Kerbl-Welt"
- pomocí tlačítka "zaregistrovat se" si vytvořte svůj účet
- pozor - jedna e-malová adresa může být použita pouze pro jednu registraci
- po odeslání registrace Vám přijde potvrzovací e-mail (může být i ve složce SPAM)
- po potvrzení e-mailu si znovu otevřete aplikaci a přihlašte se
- v aplikaci na horním panelu se zobrazí symbol "+" - po jeho stisknutí se otevře QR skener, pomocí kterého načtěte QR umístěný na zadní straně jednotky
- jakmile se detekuje Vaše zařízení, potvrďte jej tlačítkem "Zaregistrujte zařízení nyní"
- po úspěšné instalaci Vaší jednotky jej jednoduše připojte na ohradu
- do max. 20 minut můžete v aplikaci sledovat naměřené hodnoty a stav ohrady
- do aplikaci můžete přidat více jednotek - postupujete steně přes tlačíko "+"
- své přihlašovací údaje můžete sdílet a tak může ohradu kontrolovat více lidí
Upozornění:
- ke správnému fungování jednotky je zapotření dobrého telefonního signálu
- pokud se Vám zařízení správně spárovalo s aplikací, ale ani po 20 minutách nevidíte stav Vaší ohrady, může to být dáno právě špatným telefonním signálem - změňte proto umístění jednotky na ohradě
- teoretickou kvalitu signálu NB IoT si můžete ověřit na: https://vportal.ctu.gov.cz/intro - doporučujeme jednotku umísťovat do lokalit se sginálem označené jako "výborný"